Wednesday, October 15, 2008

Aku memang seorang kaki pancing pantang dengar tempat-tempat menarik untuk memancing pasti aku akan pergi tak kisah lah kemana pun asalkan cukup dengan budget. Ni aku nak cerita tentang aku pergi memancing di Sungai ketiar baru-baru ni. Sungai Ketiar ni terletak dalam negeri Terengganu dekat dengan sempadan Gua Musang, Kelantan.
Pemandangan di sini cukup menarik terutamanya pada waktu pagi. Aku juga suka mengambil gambar-gambar pemandangan. Bumi ini ciptaan tuhan memang indah. Kita sebagai makhluk Allah dan dilantik sebagai khalifah di muka bumi ini kena lah menghormati dan menjaga keindahan di muka bumi ini.

Adakah kamu suka meneroka hutan hutan dara atau Hutan Simpan Atau Taman Negara?.. Aku nak bagi tahu kamu satu laluan yang cukup menarik bagi kamu.. Laluan Sungai Terenggan, Tasik kenyir ke Hulu Tembeling Laluannya cukup mencabar dan pemandangan alam semulajadi yang cukup menarik.. nanti aku cerita lain kali . aku pernah pergi tahun lepas nanti aku tunjuk gambar nya sekali

0 comments: