Tuesday, May 18, 2010

Bulan Mei

Entri ini sepatutnya aku post semalam tetapi disebabkan sewaktu nak publish post line streamyx pulak yang meragam jadi terpaksalah buat hari ini.

Keadaan demam aku makin baik, Sewaktu melakukan pemeriksaan tekanan darah di Hospital tekanan darah ok 116/74, demam adalah sedikit 37.5 tapi pening ni yang masih belum hilang lagi.

Bulan Mei ni banyak hari istimewa yang kita sambut, sambutan Hari Pekerja (1 Mei) Sambutan Hari Guru (16 Mei) Hari Ibu kalau tak silap 9 Mei, Hari untuk isteri tak ada ke?.. Bagi isteri aku 18 mei merupakan hari lahir dia, tidak jauh jarak dengan tarikh lahir aku iaitu pada 21 Mei dan anak yang nombor dua aku pada 20 Mei dan tarikh perkahwinan kami pula pada 25 Mei. Kalau dahulu kami akan memilih satu tarikh untuk mengadakan majlis sambutan secara bersama, biasanya kami akan memilih tarikh antara 19 dan 20 Mei.... itu cerita dulu, dua tiga tahun kebelakangan ini kami akan buat sambutan di bulan yang lain. Bulan itu sudah tidak sesuai untuk kami mengadakan majlis..... biasanya cuaca akan jadi panas.. rasanya tidak perlulah aku ulas..

0 comments: