Monday, April 19, 2010

Bila Dah Online

Hari ini terkejut ada gembira pun ada bila terima sekeping surat bercop google di luar sampul, terkejut bercampur berdebar takut kena saman dengan google, tertanya-tanya juga apa salah aku dan kedua gembira mana tahu cek adsense dari google tapi semua sangkaan itu salah. Rupa-rupanya kopun diskaun untuk google adword yang bernilai RM150.00, apa-apa pun tentulah ianya sedikit sebanyak merupakan berita gembira.... itu pun kalau aku hendak buat iklan... tapi apa yang aku hendak iklan ye... kena fikir ni...


Facebook merupakan satu laman web sosial yang paling popular.. aku tak nak ulas apa-apa tentang facebook ni. Dah ramai yang ulas tentangnya, lagi pun apa sangat yang dapat aku ulas. Cuma apa yang dapat aku katakan dan seharusnya aku berterima kasih dengan kewujudan facebook ini aku telah menemui semula rakan-rakan lama yang sama-sama bersekolah dahulu, rakan-rakan lama satu jawatan dan juga bekas-bekas pelajar di sekolah yang terdahulu.

tapi bagi anak aku selain chatting di facebook dengan kawan kawan dia, apa yang di buat ialah maintermasuk ngan aku sekali, seronok juga .... hari in tanam esok tuai






0 comments: