Tuesday, April 20, 2010

Silent Reader

Aku suka jelajah blog, biasanya tiap-tiap hari aku jelajah dua atau tiga blog atau pun kalau aku mempunyai waktu luang yang panjang maka banyak lah blog yang berkesempatan aku kunjungi.

Cuma satu, aku tidak suka memberi apa-apa komen pada blog-blog yang aku kunjungi, aku lebih suka menjadi silent reader. Blog mereka dah baik, mereka ada pendapat sendiri. Pendapat yang bernas mengikut tafsiran diri sendiri, aku setuju itu....

buat apa komen komen blog orang... tapi kalau komen blog orang memang bagus untuk tarik trafik ke blog sendiri, biar ramai pengunjung...

Blog aku .. ntah apa ntah blog ni... Aku selesa begini.... Blog syok sendiri agaknya.

kalau ada blog yang aku tinggalkan komen ialah blog kepunyaan Fazlisyam, itu pun aku tidak tinggalkan url blog aku.... Satu lagi blog biasa aku kunjungi ialah blog Norrizam Sabran, banyak tip-tip untuk rakam gambar.

Apa-apa pun sehingga hari ini aku lebih suka jadi silent reader.


0 comments: