Wednesday, April 14, 2010

Masalah juga bila tak dapat online

Hampir seminggu talian streamyx kat umah aku meragam kalau dapat online pun tak sampai tiga minit, telefon pun senyap tanpa bunyi apa-apa . Dah tiga kali aku buat laporan, kali pertama kontraktor telekom datang tak jumpa punca kerosakan. Kali kedua datang pun masih belum jumpa juga, kata pekerja kontraktor telekom ni masalah talian. Ada sekali tu masuk talian rumah orang lain.....

hmmmm.. Kena wiring semula, puncanya kena ubah di tiang luar lagi, itu kata pekerja kontraktor telekom

Masalah pada aku bila nak online terpaksa pergi rumah mak aku yang bersebelahan. Agak-agaknya bil kena bayar harga sama, Kalau dapat rebet tak apa.

Sekarang ni masalah bagi aku bila tak dapat online internet .... Kalau dulu langgan akhbar tapi sekarang ni dah terbiasa baca akhbar online bila time tak dapat macam ni rasa lain, rasa macam ada sesuatu yang kekurangan...

0 comments: